Sunday, May 22, 2011

Arencibia, Romero eren geheugen van jonge fan van de Blue Jays in win

Vr 20 mei 11:02 pm EDT

Arencibia, Romero eren geheugen van jonge fan van de Blue Jays in win

Door Ian Casselberry










De box score voor de Toronto Blue Jays' 3-2 overwinning tegen Tampa Bay Rays op donderdag nacht toont dat rookie catcher J.P. Arencibia # notities # en linker-hander Ricky Romero # notities # elk aan de oorzaak bijgedragen.

Arencibia sloeg een two-run home run in de zevende inning, en Romero toegestaan een run en drie hits, en hij sloeg zes.

Arencibia van Homerus was sleutel, geven de Jays wat werd het spel-winnende punt. Maar, om redenen buiten honkbal, Arencibia overwegen het een van zijn meest gedenkwaardige hits ooit tegen de tijd dat zijn carrière eindigt.

Arencibia en Romero gewijd de Jays overwinning aan de nagedachtenis van Ryley James Martin, die stierf aan leukemie een dag eerder op 2 1/2 jaar oud. Romero gesneden een eerbetoon in de heuvel, terwijl Arencibia # hierboven afgebeeld met Ryley # toegelaten dat de jongen op zijn mening was:


"Ik schuur een paar tranen na dat home run. ... Het spel van vandaag was voor hem, en ik ben blij dat we waren in staat om uit te komen op de top,"Arencibia zei.

Arencibia en Romero ontmoette Ryley en zijn ouders toen de familie was uitgenodigd op het veld vóór een spel op Toronto Rogers Centre in begin April. De Jays batterij speelde vangen met Ryley en hielp hem een vleermuis swing.

De vergadering was niet iets zoals het oft-verteld, onder-gemotiveerd verhaal van Babe Ruth belooft een zieke kleine jongen dat hij zou hit a home run voor hem. Het was beter. Het was echt. Slechts enkele balspelers die betrokken zijn een van hun jongste fans die niet zou leven veel langer.

De ontmoeting duurde slechts ongeveer 20 minuten, maar het maakte een blijvende indruk op beide Jays.


"Het was cool voor mij om te communiceren met iemand als dat," zei Arencibia, die een beeld van zichzelf met Ryley na de wedstrijd gehouden. "Ik herinner me coming binnenkant en praten met Ricky en zeggen: ' He, dat is gek. Dat kind niet veel langer om te leven, en we dit spel hier spelen. " "

Romero gepost verscheidene eerbetoon aan de familie Martin op zijn Twitter-account woensdag na het horen van de Ryley van dood. En net voor het gooien van de eerste worp, gesneden Romero de initialen "rjm" in de heuvel. Van de Globe and Mail:


"Ik voelde me als vandaag, elke keer dat ik keek op de achterzijde van de heuvel, ik bleef kijken naar zijn initialen, herinner me net dat moment waren we spelen in de voorkant van dat dugout, gewoon de glimlach had hij," Romero zei na de wedstrijd. "Het was absoluut iets die u met u voor altijd voeren zult."

Ian Volg op Twitter-@ iancass — en gaan de stoofpot op Facebook

Related: J.P. Arencibia, Ricky Romero, Tampa Bay Rays, Toronto Blue Jays, Ballpark Giveaways, Ballpark onheil

No comments:

Post a Comment